Tips, opmerkingen, suggesties.. ik hoor het graag. Uiteraard moet je dit bekijken op je telefoon.

Stef schreef:Mobst.nl - dé mobiele startpagina
Tips, opmerkingen, suggesties.. ik hoor het graag. Uiteraard moet je dit bekijken op je telefoon.
DoubleJ schreef:Ik weet niet in hoeverre in mobiele browsers dingen als cookies zijn geïntegreerd, maar enige controle over de links die je te zien krijgt is misschien wel een aanrader.
DoubleJ schreef:Ik heb het met de tool van Opera bekeken en niet met mijn telefoon echter.
KillerSponge schreef:Opzich leuk, maar het probleem nu is dat iedereen andere links wil zien. Ik mis bv. een link naar thewebcomiclist.com voor al mijn webcomics.
KillerSponge schreef:Ook zou ik Google Analytics er van af halen, dat gebruikt toch weer extra bandbreedte..
libia schreef:Is wel grappig maar de meeste links zal ik nooit naartoe gaan en andere zou ik gewoon zelf type... Niet echt nutig voor mij dus
Stef schreef:libia schreef:Is wel grappig maar de meeste links zal ik nooit naartoe gaan en andere zou ik gewoon zelf type... Niet echt nutig voor mij dus
Je hebt een iPhone maar doorklikken is op een mobiel 10x handiger dan intikken. Naar wat voor sites zou jij dan willen gaan? Noem ze eens op!
Stef schreef:En hoe herken ik een mobiel?
libia schreef:daar heb je wel gelijk in.. het is dus niet echt voor mij bedoelt..
eigenlijk bezoek ik sites niet vast ofzo (behalve wmp natuurlijk)
libia schreef:hebben mobieltjes ook niet een soort ip adres?
anders moet je maar proberen om een tijdje all ip's op te slaan in de db, kijken wat er uit komt
ElbertF schreef:Je kan mensen een persoonlijke link met ?id=foo geven, zo werkt de inlog van Hyves ook.
ElbertF schreef:Ik gebruik trouwens Opera Mini en daar kan ik al m'n persoonlijke linkjes al in kwijt zonder een pagina te hoeven laden dus ik zie de waarde niet zo.
Stef schreef:DoubleJ schreef:Ik heb het met de tool van Opera bekeken en niet met mijn telefoon echter.
Heb je een link naar die tool en is dat enkel via Opera Mini?
Stef schreef:ElbertF schreef:Je kan mensen een persoonlijke link met ?id=foo geven, zo werkt de inlog van Hyves ook.
Maar dat wordt nog altijd kl0te omdat in te stellen bij je mobiel.
ElbertF schreef:Ook telefoons hebben uiteraard gewoon een IP-adres en aan de user-agent kun je wat meer aflezen over het type toestel (wanneer 't gewoon FF/IE/Safari/Opera blijkt te zijn kun je een andere pagina laten zien). Cookies werken niet dus auto-inlog gaat alleen met een URL-id of IP-herkenning + gebruikersnaam en ww.
BetaDevil schreef:Misschien heb je wat een deze website voor nog een aantal links: http://cantoni.mobi/
Het ziet er goed uit voor een simpele lijst dus het is wel mooi en op de iPod Touch ziet het er ook mooi uit
Stef schreef: en het wordt tijd dat deze site meer kan. Somebody?