aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013 wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef
Het lastige is, dat ik aan de ene kant een "naam" probeer te zijn, de persoon waar je naar toe moet als je sneeuw op de website wilt, maar aan de andere kant hoeft ook niet iedereen alles te weten... dat is best lastig.
Klopt. Daarom gebruik mijn echte naam alleen voor zwaar gecontroleerde zaken, waarvan ik heel expliciet kies dat ik ze op internet wil hebben, en mn nickname voor de rest
KillerSponge schreef:Klopt. Daarom gebruik mijn echte naam alleen voor zwaar gecontroleerde zaken, waarvan ik heel expliciet kies dat ik ze op internet wil hebben, en mn nickname voor de rest
Bwa op verschillende manieren, dat het automatisch in u onderschrift komt in de forumstijl, of u avatar standaard aangepast word, of zo'n knopje onder de avatar komt met last fm, en dat je dan wat kan zien in forum stijl :p. Of gewoon een pagina me de nieuwtjes op :p