aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Winrar probleempje

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Winrar probleempje

Berichtdoor mats » 25 feb 2007 09:38

Hoe verwijder je het passwoord van een winrar file ? En je hebt het paswoord Smile .
(owja het bestaat uit verschillende delen de winrar dus als ik het extract lukt het niet , dus niet zeggen extracten en in een nieuwe winrar file zetten , gewoon paswoord kunne verwijdere van file als je het passwoord hebt)
Alvast bedankt Smile
Avatar gebruiker
mats
wmpr
 
Berichten: 3748
Geregistreerd: 19 sep 2004 12:00

Re: Winrar probleempje

Berichtdoor KillerSponge » 25 feb 2007 10:07

Unrarren en opnieuw rarren?
Blabla en andere onzin - http://killersponge.nl
Avatar gebruiker
KillerSponge
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 14456
Geregistreerd: 24 aug 2004 13:05

Re: Winrar probleempje

Berichtdoor mats » 25 feb 2007 10:21

dat zij ik tussen haakjes dat zo niet gaat omdat het een iso opgesplits in delen is en die word aan elkaar gekoppeld zodra je het extract.
Avatar gebruiker
mats
wmpr
 
Berichten: 3748
Geregistreerd: 19 sep 2004 12:00

Re: Winrar probleempje

Berichtdoor KillerSponge » 25 feb 2007 10:25

Das toch juist mooi? Desnoods deel je het bij het opnieuw inpakken weer in in verschillende stukjes.
Blabla en andere onzin - http://killersponge.nl
Avatar gebruiker
KillerSponge
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 14456
Geregistreerd: 24 aug 2004 13:05

Re: Winrar probleempje

Berichtdoor Derk » 25 feb 2007 12:19

Wat je wilt kan niet.

Extracten gaat alleen lukken op een partitie die is geformatteerd als NTFS, tenminste, aangenomen dat de ISO groter is dan 4.3GB...

Je moet weten hoe rarren werkt:
Als je inpakt met een paswoord file, gebruikt winrar het paswoord als code waarmee hij inpakt. Alle data word middels die code gegenereerd en weggeschreven. Wil je dus het paswoord verwijderen, moet alle data herschreven worden. Een paswoord verwijderen is dus gewoon niet mogelijk. Ja, tenzij je het uitpakt en opnieuw inpakt. Echter kan je PC hir nogal wat tijd mee zoet zijn.

Als ik jou was zou ik het paswoord gewoon in de filenaam zetten, dan heb je er niet zo veel last van...
Afbeelding
Avatar gebruiker
Derk
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 12634
Geregistreerd: 27 nov 2003 19:50
Woonplaats: Houten

Re: Winrar probleempje

Berichtdoor mats » 25 feb 2007 12:39

k thnx Smile
Avatar gebruiker
mats
wmpr
 
Berichten: 3748
Geregistreerd: 19 sep 2004 12:00


Keer terug naar Café di Mario



cron