aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Project: net3s.be

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Berichtdoor Anonymous » 26 dec 2003 12:10

wij organiseren een project " net3s.be " iedereen die graag aan een website meewerkt of een beetje verstand heeft van webdesign, flash,php, html, css, photoshop ... moet maar een reactie of een mailtje sturen naar postmaster@net3s.be als je graag nieuws post of forum moderator wordt zeg het ons. We hebben nu al enkele subdomeien zoals games.net3s.be, lxz.net3s.be, en andere.Heb je een idee voor onze sites stuur het op naar postmaster@net3s.be
Anonymous

Berichtdoor Stef » 26 dec 2003 12:19

Hoi,

Ik zie nou niet goed wat het doel van de site is?
Leg dat eens een beetje beter uit Wink
Stef
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 26 dec 2003 12:59

Ik zou een zeer grote site willen maken met andere webmasters, designers, newsposters...
Net3s.be zal dan de basis-site zijn met een game site "games.net3s.be" multimedia en vele andere subdomeinen.

De bedoeling is dus een heel grote site maken met alles erin en erop.
Anonymous

Berichtdoor Stef » 26 dec 2003 13:23

Maar je denkt ook wel dat dat gaat lukken?
Stef
wmpr

ik denk wel dat dat lukt

Berichtdoor Anonymous » 27 dec 2003 15:39

Het zal wel lukken als iedereen meehelpt.
Je kunt via frame subrensters aansprelen boordevol met links en van daaruit weer het hoofdvenster aanspreken.

Maar wat wil je ijgenlijk op je site.

mijn ijgen syte is nog in opbouw maar je kunt toch al een keikje nemen
http://www.freewebs.com/tomyboyvh/
Anonymous

site net3s.be

Berichtdoor Anonymous » 27 dec 2003 18:44

Op games.net3s.be gaan we een zeer grote game-site maken, we hebben al een designer ik doe de code's php,html...
En nieuwsposters,reviewers... moet ik nog zoeken
Anonymous

Re: ik denk wel dat dat lukt

Berichtdoor Boersma » 27 dec 2003 19:48

tvh schreef:Het zal wel lukken als iedereen meehelpt.
Je kunt via frame subrensters aansprelen boordevol met links en van daaruit weer het hoofdvenster aanspreken.

Maar wat wil je ijgenlijk op je site.

mijn ijgen syte is nog in opbouw maar je kunt toch al een keikje nemen
http://www.freewebs.com/tomyboyvh/

hmm subrensters? aansprelen? ijgenlijk? ijgen? syte? keikje?

't is vakantie... wordt tijd dat de school weer begint volgens mij Shocked
Boersma
wmpr

Berichtdoor Bianca » 27 dec 2003 20:14

Dit kan ik tenminste nog volgen. Ik ging een kijkje nemen bij DJVerhees en het taaltje wat daar gesproken wordt ..... Sad Ik weet niet of het msn-taal, een dialect of msn-dialect is, maar het is haast niet te volgen. Smile met da en ka, sa pfff ik begrijp er de ballen van! hahahahah Smile

Moeten werner, wilma en ik maar eens gaan oefenen op de msn! Want anders horen we er straks niet meer bij! Laughing
Bianca
wmpr

Berichtdoor Stef » 27 dec 2003 20:30

hey,
Alles k?
Mooi, Kben ff weg, bzt kej?
zj sprkje strks weer.
m(?)s

hj benk weer
nog wa leuks gedaan?
Neej kook niet boring hè..
Smile
Very Happy
(H)
Razz
Smile
moet gaan doeg

Zo gaan gesprekken met mensen van school.
Want daar weet ik nooit mee te praten met iemand die ook van webdesignen houd ofzo. Heb ik meestal een leuker gesprek.
Stef
wmpr

Berichtdoor Boersma » 27 dec 2003 20:34

Bianca schreef:Dit kan ik tenminste nog volgen. Ik ging een kijkje nemen bij DJVerhees en het taaltje wat daar gesproken wordt ..... Sad Ik weet niet of het msn-taal, een dialect of msn-dialect is, maar het is haast niet te volgen. Smile met da en ka, sa pfff ik begrijp er de ballen van! hahahahah Smile

Moeten werner, wilma en ik maar eens gaan oefenen op de msn! Want anders horen we er straks niet meer bij! Laughing

Zeg maar wanneer?
Boersma
wmpr

Berichtdoor wilma » 27 dec 2003 22:30

Bianca schreef:Dit kan ik tenminste nog volgen. Ik ging een kijkje nemen bij DJVerhees en het taaltje wat daar gesproken wordt ..... Sad Ik weet niet of het msn-taal, een dialect of msn-dialect is, maar het is haast niet te volgen. Smile met da en ka, sa pfff ik begrijp er de ballen van! hahahahah Smile

Bianca, ik wilde eens proberen hoe ver ik kwam met het taaltje op de site van DJVerhees. Ik moet eerlijk bekennen dat jij een stuk verder kwam .......... ik kreeg de site niet eens geopend. Mad
wilma
wmpr

Berichtdoor Boersma » 27 dec 2003 23:21

wilma schreef:

Bianca, ik wilde eens proberen hoe ver ik kwam met het taaltje op de site van DJVerhees. Ik moet eerlijk bekennen dat jij een stuk verder kwam .......... ik kreeg de site niet eens geopend. Mad

en... DJ Verhees is??
Boersma
wmpr

Berichtdoor Bianca » 27 dec 2003 23:25

He boersma, beetje interesse in de mensen op het forum!!!!!!!
Bianca
wmpr

Berichtdoor Boersma » 27 dec 2003 23:26

Bianca schreef:He boersma, beetje interesse in de mensen op het forum!!!!!!!

Excusez - moi
Boersma
wmpr

Keer terug naar Café di Mario