aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Volgende...

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Volgende...

Berichtdoor Krassie » 23 dec 2003 14:28

bij scripts en dan bij navigatie staat er zo een scriptje als je op een gif klikt dat hij naar vorige gaat maar ik heb zo een nodig om naar volgende te gaan :s wie helpt mij???
Krassie
wmpr

Re: Volgende...

Berichtdoor Boersma » 23 dec 2003 21:43

CrAzY-BoY schreef:bij scripts en dan bij navigatie staat er zo een scriptje als je op een gif klikt dat hij naar vorige gaat maar ik heb zo een nodig om naar volgende te gaan :s wie helpt mij???

...volgenden??? de computer kan jou gedachten toch niet raden naar welke pagina jij nu weer wilt surfen?? terug is niet moeilijk, dat is een feit... maar naar de volgende??
Boersma
wmpr

Berichtdoor Krassie » 23 dec 2003 22:13

Laat maar hoor het hoeft niet meer Very Happy ... Maar over dat volgende nu toch es te hebben waarom staat er in IE dan ook een knop met volgende...?
Krassie
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 24 dec 2003 00:57

Om de pagina waar jij eerder bent geweest weer op te roepen ... lijkt mij dan he Wink
Anonymous

Berichtdoor Boersma » 24 dec 2003 19:51

CrAzY-BoY schreef:Laat maar hoor het hoeft niet meer Very Happy ... Maar over dat volgende nu toch es te hebben waarom staat er in IE dan ook een knop met volgende...?

Omdat je als je eerst op de knop Vorige geklikt hebt om even terug te gaan naar de vorige pagina die je bezocht hebt, je wellicht daarna weer terug wilt naar de pagina waar je was en die heb je bezocht na 'vorige' dus is dat dan weer de Volgende.... snappie?
Boersma
wmpr

Keer terug naar Café di Mario