aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Idee

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Idee

Berichtdoor Anonymous » 14 dec 2003 14:27

Halo ik ben nu aan het leren om een site in flash te maken en ik dacht zo waarom zetten jullie hier geen webtools voor flash enzo dan lok je nog meer bezoekers en dan heb ik er ook wat aan Smile
Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 14 dec 2003 14:30

Begrijp me nie verkeerd ik vind deze site heel handig en mooi maar het is maar een ideetje Smile
Anonymous

Berichtdoor Danny10.W » 14 dec 2003 14:35

heb je al verder op internet gekeken of dat er misschien wel een andre web site is met wel flash en dit soort dingen.

heb je al gezocht :!: is misschien een :!: denk je ook niet
Danny10.W
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 14 dec 2003 14:38

Jah en ik vind er bijna geen één een paar mss en daar hebben ze meestal nie wa ge zoekt
Anonymous

Berichtdoor Danny10.W » 14 dec 2003 14:43

T4nkt1c schreef:Jah en ik vind er bijna geen één een paar mss en daar hebben ze meestal nie wa ge zoekt

ja dat kan is wel rottig dan
Danny10.W
wmpr

Re: Idee

Berichtdoor Boersma » 14 dec 2003 21:03

T4nkt1c schreef:Halo ik ben nu aan het leren om een site in flash te maken en ik dacht zo waarom zetten jullie hier geen webtools voor flash enzo dan lok je nog meer bezoekers en dan heb ik er ook wat aan Smile

Hoebedoelje webtools voor flash?? het is geen script dat je zo even kan knippen en plakken, maar ik neem aan dat je bekend bent met flash... daarom snap ik je vraag niet goed. Flash ontwikkel je toch in de omgeving waar je het maakt maar daar heb je verder toch weinig tools bij nodig???
Je hebt wel hulpprogramma's als Swish of Instant Flashfiles enzo... maar goed, misschien begrijp ik je niet goed??
Boersma
wmpr

Berichtdoor Stef » 15 dec 2003 11:30

PowerTools kan zich beter richten op goeie tutorials voor handige webscripts. Typ bij Google Flash forum in en je krijgt er zo een paar. Smile

Ik wil je niet wegjagen hoor Very Happy
Maar ik denk dat voorlopig Flash tak er niet inzit.
Stef
wmpr

Berichtdoor julien » 15 dec 2003 13:58

julien
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 16 dec 2003 19:24

K np vroeger maakte ik ook wat sites in html en dan heb ik veel gehad aan deze site nu trouwens ook nog ma ik vond het gewoon een goed idee Very Happy Smile
Anonymous

Keer terug naar Café di Mario