aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Internet Explorer

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Internet Explorer

Berichtdoor Anonymous » 30 nov 2003 17:00

Hey mensen,

ik heb weer eens een probleem Embarassed . Als ik mijn internet explorer (6.0) open zie ik mijn adresbalk en zo niet meer. Maar ik krijg hem ook nie weer allez tis te zegge kvind nie meer hoe het moet. Dus ik ben naar powertools kunne komen door de url in mijnen tekstverwerker te type Laughing duz help mij aub
Anonymous
 

Berichtdoor DJATMACA » 30 nov 2003 19:19

Open je internet explorer...

druk op de rechtermuisknop boven die koppelingen zoals Favorieten..

als je dat hebt gedaan : zie je daar ook staan "De Werkbalken Vergrendelen"...als daarvoor een vinkje staat dan moet je die weghalen...als die er al niet staat dan moet je het zo laten

Ga nu net onder die koppelingen op de balk precies op die lijn.. dan krijg je een pijl..dan schuif je het naar beneden.. als je het dan nog niet hebt probeer dan dit:

Daar staat ergens "Adres" ... Ga daar met je muis net op die lijn dat je een pijl krijgt en schuif die naar beneden of naar links...
dan komt het normaal gesproken wel..
Avatar gebruiker
DJATMACA
wmpr
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 nov 2003 19:14
Woonplaats: Hengelo (Ov)

Berichtdoor Anonymous » 30 nov 2003 19:50

hehe thxxx eindelijk weer aan het surfe toch raar hoe da weg is gegaan en ik alleen kom maar op mijne pc Confused
Anonymous
 

Berichtdoor DJATMACA » 01 dec 2003 15:52

Geen Dankt Cool
Avatar gebruiker
DJATMACA
wmpr
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 nov 2003 19:14
Woonplaats: Hengelo (Ov)


Keer terug naar Café di Mario



cron