aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Synchronisatie programma

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Synchronisatie programma

Berichtdoor Krassie » 22 dec 2009 17:10

Ik ben op zoek naar een freeware programma dat goed lokale mappen kan synchroniseren tussen twee pc's via het internet...

MrsKilmister en ik hebben talloze foto's, en telkens opnieuw is het een heel karwei om ze doorgestuurd te krijgen naar elkaar, nu wou ik graag dat ik we konden zeggen we gooien dat programma samen open en laat het maar doen (met acceptatie van de andere & niet te veel overtollige datatransfer (want wij hbben nog altijd datalimietten op het internet, allez ik toch :()). Vroeger gebruikte we vaak gedeelde mappen in Windows Live maar dat bestaat nu niet meer, een goed alternatief heb ik nog steeds niet gevonden... Ook niet na een hele tijd googlen, dus als er iemand raad weet...
Avatar gebruiker
Krassie
wmpr
 
Berichten: 4526
Geregistreerd: 15 dec 2003 06:28
Woonplaats: Oost-Vlaanderen - België

Re: Synchronisatie programma

Berichtdoor Remi » 22 dec 2009 20:58

Als je niet meer dan 2GB gebruikt is dropbox misschien een goed idee voor jullie.
http://www.dropbox.com/
Avatar gebruiker
Remi
wmpr
 
Berichten: 3010
Geregistreerd: 04 apr 2006 15:22

Re: Synchronisatie programma

Berichtdoor Krassie » 22 dec 2009 22:00

Nouja het gaat ongeveer om 20gb; en het zou echt van locaal naar locaal moeten gaan...
Avatar gebruiker
Krassie
wmpr
 
Berichten: 4526
Geregistreerd: 15 dec 2003 06:28
Woonplaats: Oost-Vlaanderen - België

Re: Synchronisatie programma

Berichtdoor Krassie » 25 dec 2009 14:38

Niemand een idee? :cry:
Avatar gebruiker
Krassie
wmpr
 
Berichten: 4526
Geregistreerd: 15 dec 2003 06:28
Woonplaats: Oost-Vlaanderen - België

Re: Synchronisatie programma

Berichtdoor Derk » 28 dec 2009 00:50

Installeer op de PC waarvandaan je wilt synchroniseren total commander en op de ander een FTP server die open staat voor internet (met wachtwoord enzo dus!!).
Maak binnen total commander connectie met die ftp server en doe dan opdracht-> directories synchroniseren.

Betere oplossing weet ik niet.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Derk
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 12634
Geregistreerd: 27 nov 2003 19:50
Woonplaats: Houten


Keer terug naar Café di Mario



cron