aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Banner rotator

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Banner rotator

Berichtdoor julien » 13 apr 2007 08:39

Derk, ik zie dat je een admin hebt gemaakt voor je banner rotator, zie je het zitten je script te delen met mij? Schijnheilig
Avatar gebruiker
julien
wmpr
 
Berichten: 2195
Geregistreerd: 28 nov 2003 16:21
Woonplaats: Kortrijk

Re: Banner rotator

Berichtdoor Derk » 13 apr 2007 11:38

Deze heb ik alleen voor PHPbb2 gemaakt... voor PHPbb3 heb ik het geprobeerd, maar daar snap ik nog niet veel van, daar moet ik me nog een keer in verdiepen.

http://www.vedelaar.nl/zooimap/banner%20rotator.zip
Dat is het script, Stef en Daan (Daan is ook een tijdje hier op het forum geweest) zijn er beiden in geslaagd hem te installeren. Maar, mochten er toch nog vragen zijn, moet je ze vooral vragen.
In het zipje zitten 2 bestanden:
PHPbb2.x mod -> nouja in mod vorm voor PHPbb
los -> dit is dus geen mod, die kan je op een gewone site gebruiken... Echter ben ik de enige die dit heeft getest, ik kan me niet meer herinneren hoe de installatie zou moeten...

Niet getest onder PHP5 maar ik neem aan dat hij het daaronder wel zou moeten doen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Derk
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 12634
Geregistreerd: 27 nov 2003 19:50
Woonplaats: Houten

Re: Banner rotator

Berichtdoor julien » 13 apr 2007 12:03

Aha, ik zou het niet integreren in een forum, maar gewoon los gebruiken, ik test het even uit.
Bedankt alvast!
Avatar gebruiker
julien
wmpr
 
Berichten: 2195
Geregistreerd: 28 nov 2003 16:21
Woonplaats: Kortrijk


Keer terug naar Café di Mario



cron