aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Externe verwijzingen naar site niet meer op Google?

Alles rondom het internet, vragen over hosting, domeinen, recruitment, freelancewerk, handige editors of SEO.

Externe verwijzingen naar site niet meer op Google?

Berichtdoor Remi » 05 okt 2008 14:15

Hey,

Ik ben tegen iets geks opgelopen. Een paar maanden geleden hebben we het aantal links naar de site enorm vergroot door links van buitenaf toe te voegen. Vervolgens hadden we op google een lijst van ongeveer 70 site's die naar ons verwezen. Vandaag gingen er weer een blik opwerpen, en tot onze grote verbazing gaf google aan dat er geen enkele verwijzing meer is. Wat kunnen we er aan doen om dit weer goed te krijgen, en zo dus ook weer een betere pagerank.
http://www.google.nl/search?q=link:www.droom-tuin.nl

Remi
Avatar gebruiker
Remi
wmpr
 
Berichten: 3010
Geregistreerd: 04 apr 2006 15:22

Re: Externe verwijzingen naar site niet meer op Google?

Berichtdoor Stef » 05 okt 2008 14:18

Als je "gewoon" zoekt op "www.droom-tuin.nl" dan heb je ook maar weinig resultaten. Lijkt of Google jullie een penalty heeft gegevens. Ik raad je aan maar eens te kijken naar "Google Webmasters Tools" daar kun je kijken of ze op de site op en aanmerkingen hebben en hoevaak Google hen indexeert e.d.
Avatar gebruiker
Stef
wmpr
 
Berichten: 5575
Geregistreerd: 27 nov 2003 21:51

Re: Externe verwijzingen naar site niet meer op Google?

Berichtdoor Remi » 05 okt 2008 14:44

Dit is het enige: Dubbele beschrijvingen in "meta"-tags
En ik denk niet dat we daarvoor een penalty hebben gekregen.
Maar andere site's zoals www.wijsman-hoveniers.nl hebben ook hetzelfde probleem.
Dus ik vind het een beetje raar.

Maar we krijgen zelfs ook geen verwijzing meer van de VHG (vereniging van hoveniers). Terwijl dat ook vanaf het begin hadden.
Avatar gebruiker
Remi
wmpr
 
Berichten: 3010
Geregistreerd: 04 apr 2006 15:22


Keer terug naar Webtalk



cron