Douwe 666 schreef:Ik wil de plaatjes op mijn website zo weergeven, dat als mensen het plaatje opslaan het logo of de naam van mijn site erop staat. Hoe kan ik dit doen, het liefst heb ik de plaatjes op mijn site zonder de tekst, en pas als een bezoeker het plaatje opslaat met de naam van de website erop.
Douwe 666 schreef:Nouja, had al een mogelijkheid maar die is wat omslachtig:
Een achtergrond afbeelding met wat er op de site moet komen, en daarvoor dezelfde afbeelding, met de naam van de site in transparant eroverheen. Zo kan je nooit de achterste afbeelding aanklikken, (alleen uit de bron halen dus)
Maar ik dacht zo dat het in php wel mogelijk zou moeten zijn.
Douwe 666 schreef:Dat is waar, maar ik wil het vooral tegen de mensen doen die simpelweg kopieren.
Douwe 666 schreef:Dan doe ik dat laatste, ken javascript niet zo goed, en heb nog geen woord javascript gebruikt op mijn site, hoewel ik dat toch moet gaan doen voor de zoekmachine...
Douwe 666 schreef:Dankje, maar de printscreen blijven we natuurlijk houden.
Ik heb ooit op een site gezie, waar je als je de hele site op wilde slaan of de bron wilde bekijken dat niet kon doen, is dat ook mogelijk met javascript? (de tekst op de buttons in de menubalk van IE is dan grijs ipv zwart)