aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Plz help me mensen

Het echte opmaakwerk, alles vragen over HTMLen, CSSen en Javascripten.

Plz help me mensen

Berichtdoor Anonymous » 24 dec 2006 20:08

Hallo... Sorry dat het een beetje een raar Onderwerp is maar ik weet niet hoe ik het moet noemen, ik heb een vriend en die heeft een hele mooie site! en kijk dit is mijn probleem:

Ik wil graag een vierkantje zeg maar en dat mensen dan op oke of niet oke kunnen klikken.
En dan mogen ze dus 3 dingen uit kiezen (het mag ook gewoon zijn dat ze gewoon 3x klikken op een scherm) en daarna moeten ze info. invoeren, en dan ik die info dan zie in mijn: Berichtenbox...

Een vriend van mij heeft het zo en een vriend van hem heft het voor hem gedaan amar hij wil niet zeggen hoe :S

Mensen plz help me.......... Ik weet niks van HTML.... dus plz niet van die HTML taal want daar snap ik niet veel van! thx...
Anonymous

Re: Plz help me mensen

Berichtdoor frizzy » 24 dec 2006 20:20

Mailforum dus?
of...
stuur anders die site van je vriend. Dan kunnen we het bekijken
frizzy
wmpr

Re: Plz help me mensen

Berichtdoor Anonymous » 24 dec 2006 20:41

nickhond schreef:Hallo... Sorry dat het een beetje een raar Onderwerp is maar ik weet niet hoe ik het moet noemen, ik heb een vriend en die heeft een hele mooie site! en kijk dit is mijn probleem:

Ik wil graag een vierkantje zeg maar en dat mensen dan op oke of niet oke kunnen klikken.
En dan mogen ze dus 3 dingen uit kiezen (het mag ook gewoon zijn dat ze gewoon 3x klikken op een scherm) en daarna moeten ze info. invoeren, en dan ik die info dan zie in mijn: Berichtenbox...

Een vriend van mij heeft het zo en een vriend van hem heft het voor hem gedaan amar hij wil niet zeggen hoe :S

Mensen plz help me.......... Ik weet niks van HTML.... dus plz niet van die HTML taal want daar snap ik niet veel van! thx...

Oke dit is de site van mn vriend: www.takestuff.tk en dan will ik hetgene wat bij: Get Free Stuff staat, dat verkantje waar je steeds op kan klikken, amar ik wil alles gratis doen dus ik probeer het nu met Freewebs :p, mischien lukt het daar ook niet mee.. iemand mischien meer gratis sites die makkelijk zijn met html?
maar los plz... ff eerst mijn vraag op over hoe ik da balkje krijg, waar ik dan op kan klikken... en op het einde moet je iets invullen, en da komt dan in je berichtenbox... hoe moet dat?????!?
Anonymous

Berichtdoor KillerSponge » 24 dec 2006 23:08

Je bedoelt dus gewoon een form. Dat zou ik je kunnen vertellen, maar:

1. DOE RUSTIG!
2. Als je geen html kan moet je geen websites maken. Probeer eerst ns de basisbegrippen te snappen.
3. Die site van je 'vriend' is een site om runescape accounts te jatten. Als jij datzelfde van plan bent, ga ik je niet helpen.
Blabla en andere onzin - http://killersponge.nl
KillerSponge
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Anonymous » 25 dec 2006 10:07

KillerSponge schreef:Je bedoelt dus gewoon een form. Dat zou ik je kunnen vertellen, maar:

1. DOE RUSTIG!
2. Als je geen html kan moet je geen websites maken. Probeer eerst ns de basisbegrippen te snappen.
3. Die site van je 'vriend' is een site om runescape accounts te jatten. Als jij datzelfde van plan bent, ga ik je niet helpen.

nee ik ben niet van plan om runescape accounts te jatten...
Maar dat kader waar je de spullen kan kiezen, dat bedoel ik gewoon.

Ik wil gewoon wat mensen iets kunnen kiezen, en daarna info. kunnen invoeren en dat ik het dan in mijn berichtenbox krijg...

En kan dat ook met Freewebs?
Anonymous

Berichtdoor frizzy » 25 dec 2006 10:09

Dat kan maar dan moet je zelf:
Code: Selecteer alles
html
javascript

Gaan leren. Zelf kan je wel een cursus op googlen. Als je vragen hebt. Kom gerust. Maar wij doen NIET aan script request
frizzy
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 25 dec 2006 10:35

frizzy schreef:Dat kan maar dan moet je zelf:
html
javascript

Gaan leren. Zelf kan je wel een cursus op googlen. Als je vragen hebt. Kom gerust. Maar wij doen NIET aan script request

Ja ik weet wel iets, maar kijk ik heb al iets maar...

<script language="JavaScript">

function mailMe( form ) {
// put some checks here
return true;
}

<form action="mailto:HIERMOETHETKOMENSTAAN!!!!">" method="POST"
enctype="text/plain" name="email"
onsubmit="return mailMe( this.form )">
<p align="center">Naam:<br>
<input type="text" size="30" name="Gebruikersnaam"><br>
Wachtwoord:<br>
<input type="text" size="30" name="Wachtwoord"><br>
<input type="submit" value="Submit "><input type="reset"
value="Reset"></font></p>
</form>

<script language="Javascript" type="text/javascript" src="http://www.silent.be/adver3/bbox.php?user=nickhond"></script>

Waar staat:HIERKOETHETKOMENSTAAN, wat moet ik daar neerzetten om te zorgen dat ik het in mijn berichtenbox krijg?!
Anonymous

Berichtdoor frizzy » 25 dec 2006 10:37

frizzy
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 25 dec 2006 11:30

nickhond schreef:
html
javascript

// put some checks here
return true;
}

</form>

<script language="Javascript" type="text/javascript" src="http://www.silent.be/adver3/bbox.php?user=nickhond"></script>

Waar staat:HIERKOETHETKOMENSTAAN, wat moet ik daar neerzetten om te zorgen dat ik het in mijn berichtenbox krijg?!

Hoe moet ik zorgen dat mensen iets kunnen intypen, en dat ik het dan in mijn mailbox kan zien, maar dat hun het niet meer kunnen zien...

Dat is mijn enige vraag?!
Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 25 dec 2006 11:31

nickhond schreef:
html
javascript

// put some checks here
return true;
}

</form>

Hoe moet ik zorgen dat mensen iets kunnen intypen, en dat ik het dan in mijn mailbox kan zien, maar dat hun het niet meer kunnen zien...

Dat is mijn enige vraag?!
Anonymous

Berichtdoor frizzy » 25 dec 2006 12:02

Dit is script request. Doen we niet aan. Zoals ik al zij. Ga html en javascript leren....
frizzy
wmpr

Berichtdoor Derk » 25 dec 2006 14:35

Dat geval wat jou vrind heeft dat is gewoon een flash movie met enkele simpele knoppen. Zal ik er ook maar ff bij zeggen dat dit allemaal fake is, het is een flashmovie met een dikke knop eroverheen die naar de volgende pagina linkt. Ook dan komt er weer een movie, dit keer een met een ander achtergrondplaatje, die naar de volgende pagina linkt. enz. enz. enz. tot de laatste, dan moet je je gegevens invullen. Dit is gewoon een mailformulier oid. Simpel inelkaar te zetten. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand zo gek is daar in te trappen.

Mailformulier downloaden dus.

Dit is een scriptrequest, volgens de originele regels helpen wij daar niet mee. Regels zijn op het moment uit het oog, maar gelden nog wel her en der ene klein beetje.

Succes met je weg naar de uitkomst

Derk
Afbeelding
Derk
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Anonymous » 26 dec 2006 10:58

Derk schreef:Dat geval wat jou vrind heeft dat is gewoon een flash movie met enkele simpele knoppen. Zal ik er ook maar ff bij zeggen dat dit allemaal fake is, het is een flashmovie met een dikke knop eroverheen die naar de volgende pagina linkt. Ook dan komt er weer een movie, dit keer een met een ander achtergrondplaatje, die naar de volgende pagina linkt. enz. enz. enz. tot de laatste, dan moet je je gegevens invullen. Dit is gewoon een mailformulier oid. Simpel inelkaar te zetten. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand zo gek is daar in te trappen.

Mailformulier downloaden dus.

Dit is een scriptrequest, volgens de originele regels helpen wij daar niet mee. Regels zijn op het moment uit het oog, maar gelden nog wel her en der ene klein beetje.

Succes met je weg naar de uitkomst

Derk

Oke bedankt voor de uitleg, Niemand hoeft voor mij een script te maken, maar mischien weet iemand waar ik de info. vandaan kan halen?
Ik ben het al zo lang aant zoeken, en zelf maken kan ik zeker niet!
Kan iemand me helpen, zonder dat hij een script voor me maakt?!
Anonymous

Berichtdoor Moonstrike » 26 dec 2006 11:23

Als je een freewebs account hebt wel ja Smile
Even een stappenplan :

-Je logt in met je freewebs account
-Je klik op : Add-ons/Widgets
-Daarna op webforms
-Dan kopier je het script wat er onder komt te staan , en als je met freewebs je je email adres goed hebt ingesteld stuurt het form dan de berichten naar jou Very Happy
-Je plakt het in een html pagina.

En voila als het goed is moet het werken
Moonstrike
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 26 dec 2006 12:53

Moonstrike schreef:Als je een freewebs account hebt wel ja Smile
Even een stappenplan :

-Je logt in met je freewebs account
-Je klik op : Add-ons/Widgets
-Daarna op webforms
-Dan kopier je het script wat er onder komt te staan , en als je met freewebs je je email adres goed hebt ingesteld stuurt het form dan de berichten naar jou Very Happy
-Je plakt het in een html pagina.

En voila als het goed is moet het werken

Omg... 10000000x dank!
Ik dacht dat het me nooit zou lukken, en het werkt...
Dankjewel!! Very Happy
Anonymous

Berichtdoor Moonstrike » 26 dec 2006 15:31

Alstu Smile
Alleen een nadeel met freewebs , Er kunnen maar 20 mailtjes ofzo worden verzonden Shocked
Moonstrike
wmpr

Berichtdoor Anonymous » 27 dec 2006 10:01

Moonstrike schreef:Alstu Smile
Alleen een nadeel met freewebs , Er kunnen maar 20 mailtjes ofzo worden verzonden Shocked

Ja.. dat is nou weer mijn probleem...
Weet iemand waar ik een script vandaan kan halen?! of hoe het heet...
"mail form" heb ik naar gezocht maar dan moeten hun eerst hun e-mail adres invullen enz.
Maar ik wil dat ze dat ik 1x kunnen doen?!
Kan iemand me nu helpen?
Anonymous

Berichtdoor KillerSponge » 27 dec 2006 10:05

Derk schreef:Dit is een scriptrequest, volgens de originele regels helpen wij daar niet mee. Regels zijn op het moment uit het oog, maar gelden nog wel her en der ene klein beetje.

Rolling Eyes

http://www.hotscripts.com
http://www.phphulp.nl
Blabla en andere onzin - http://killersponge.nl
KillerSponge
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor libia » 27 dec 2006 12:52

hoeveel acounts zal die 'vriend' al hebben gejat ?? Razz
libia
wmpr

Berichtdoor Derk » 27 dec 2006 13:21

libia schreef:hoeveel acounts zal die 'vriend' al hebben gejat ?? Razz

als je mijn post leest niet een.
Afbeelding
Derk
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor libia » 27 dec 2006 13:41

als ik jou post lees.. haal ik eruit op dat het wel erg dom is als je erin trapt..

maar volgensmij zijn veel runescapers ook domgenoeg om hierin te trappen.. er bestaat zelfs mensen die naar een hotmail acount mailen omdat ze denken dat je dan spullen krijgt Razz
libia
wmpr

Berichtdoor frizzy » 27 dec 2006 15:28

libia schreef:als ik jou post lees.. haal ik eruit op dat het wel erg dom is als je erin trapt..

maar volgensmij zijn veel runescapers ook domgenoeg om hierin te trappen.. er bestaat zelfs mensen die naar een hotmail acount mailen omdat ze denken dat je dan spullen krijgt Razz

Wat is daar raar aan Confused
frizzy
wmpr

Berichtdoor libia » 27 dec 2006 17:00

het rare is:

iemand heeft een hotmail acount (bijv. runescape@hotmail.com)
dan zet hij op het internet als je
&lollig&8#$$%(ol24.com@jemoeder  HIER JE RUNESCAPENAAM  &lollig&8#$$%(ol24.com@jemoeder
&lollig&8#$$%(ol24.com@jemoeder  HIER JE PASSWORD  &lollig&8#$$%(ol24.com@jemoeder

naar dat hotmail aderes stuurt dat je dan automatisch zoveel punten of zoveel spullen oid krijgt.. dan heb je rare mensen die dat geloven Razz
libia
wmpr

Keer terug naar HTML, CSS, Javascript