De footer gaat denk ik weg, ik was het er zelf niet mee eens maar m'n broer wou het graag

. Voor de rest zal ik waarschijnlijk de meeste dingen toepassen. En wat kan ik doen aan de grote afbeeldingen? Misschien omzetten naar jpg? Kaders vind ik zelf een beetje overdreven, heb er nog niemand moeite mee zien hebben. Broadcrumbs zijn een goed idee, komen er zeker in. De blauwe bes lijkt me vrij duidelijk:
http://fruitbomen.net/product.php?n=Bla ... (blueberry)%20(amerikaanse%20bers)%20Bluecrop
Catagorien zijn er, je moet toch in het begin kiezen wat je zoekt? (appels, peren enz.). Geleid fruit word je naar doorgestuurt omdat de pagina nog niet bestaat, in het weekend wel want dan zet ik hem online

Dingen die ik verander:
- Afbeeldingen naar jpg? Graag reacties hoe ik ze minder zwaar kan doen
- Footer gaat anders/weg, ik vind hem zwaar irritant.
- Broadcrumbs
- Beneden een linkje naar een pagina die verteld hoe het bestelprocces prcies verloopt (staat wel ongeveer in de algemene voorwaarden maar das onduidelijk)
- Leifruit en fruitinfomatie worden aangevult
- Overige fruitsoorten worden ingevult
We wouden er voor zorgen dat deze webshop vooral simpel zou zijn voor de gebruiker, de meeste andere webshops met deze producten (planten) werken allemaal via de latijnse naam en hebben zeker geen makkelijke gebruikers interface. We dachten door het zo te doen de site makkelijk te houden