Je hebt nergens op de site je naam staan, tot je een mail gaat versturen, dan komt Bob Dullaart tevoorschijn

Tevens laat de html in de iframe van het contactformulier de wensen over... Waarom is dat eigenlijk een iframe? Zou je dat niet gewoon in de site implementeren?
Nu heb je namenlijk een doorstuurdinges in dat frame zitten, die je doorstuurt naar je site, dan krijg je jou site in jou site. Dat ziet er niet uit natuurlijk.
Dan heb ik dit ook nog. Persoonlijk vind ik het een stuk netter, om zeker in geval van sponsors, een normaal mail adres te melden. Iedereen kan mailen tegenwoordig, dus je hoeft niet bang te zijn dat men dat niet kan en dus een formulier moet gebruiken. Mail adressen staan een stuk professioneler, en de gebruiker heeft meer zekerheid dat er een reactie komt van een echt mail adres dan van een mail formulier.
Neem dan ook geen mail adres met auto responder, want als ik een auto respond krijg van een mail adres ga ik er direct al van uit dat er de komende weken geen reactie zou komen. (Chello antwoordde pas na 2 maanden!!).